Offroad-Abenteuer Hottingen

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.

Moderators: Offroadrunner, suzfan

Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Offroad-Abenteuer Hottingen

Bericht door Offroadrunner » 01 jan 2014 21:17

Wie heeft er zin om mee te gaan?

WAT: Offroad-Abenteuer Hottingen
WAAR: Hottingen, zuid Duitsland
WANNEER: 6 + 7 september 2014
VOOR: 4x4's en quads

http://offroad-abenteuer-hottingen.jimdo.com/

Goed, 't is NIET naast de deur! (enkele reis voor mij is 670 km!) Hottingen ligt ongeveer 50 km onder Nürnberg!
Ik ga er ook NIET heen om zwaar terrein te rijden, maar om eens wat andere LJ80 eigenaren en hun auto's te laren kennen. Afgelopen jaar waren er 8 LJ's aanwezig, dus reden genoeg lijkt mij.
Ook lijkt het me na ongeveer 4 jaar wel eens leuk om Anita in real life te ontmoeten.

Beste plan lijkt mij om er een lang weekend van te maken. Bijv. op vrijdags heenrijden en op maandag terug. Maar alles wat ik nu zeg is even uit de losse pols en kan nog makkelijk veranderen. Ik sta dan ook open voor suggesties en pas me derhalve makkelijk aan, :wink:

--------------
*****AUFRUF 6. OFFROAD-ABENTEUER HOTTINGEN*****

Wir durften Jahr für Jahr mehr LJ's begrüssen am Offroad-Abenteuer Hottingen. Letztes Jahr waren's Neun!

Nur.... die meisten von euch werden mit ihren LJ's nicht ins Gelände fahren....

DARUM: Ich möchte am Samstag-Nachmittag eine Ausfahrt ausschliesslich für LJ's organisieren durch den Hotzenwald (Dauer 1-2h) sowie ein eigenes Gruppenbild (Samstag über'n Mittag) und einen Tisch in der Festhalle "reservieren" für LJ-Fahrer, um die Interessierte zusammenzubringen.

Besteht Interesse an dieser Idee? Soll dies so organisiert und als nebenherlaufendes Internationales LJ80 Meeting mitlaufen? Seid ihr dabei?! Ich bitte um ein kurzes Feedback, damit ich weiss, ob ich weiter organisieren, schöne Strecke suchen etc. soll.

Afbeelding
Liebs Grüessli, Anita & Ellie
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

man power
Kenteken: hk-82-xy
Bouwjaar: 09 jan 1981
Contacteer:

Re: Offroad-Abenteuer Hottingen

Bericht door man power » 02 jan 2014 18:33

ik zal eens kijken of ik een lang weekend vrij kan regelen,mss kan ik wel een kar regelen voor 2 lj tjes of heb ik er zelf weer terug 1 van 6m.sssst nog even ils om lullen hahahah
ik gebruik mijn 4wd regelmatig!!!

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 02 jan 2014 18:42

Dat zou helemaal fantastisch zijn! En anders een dieplader van je baas? :D
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
1 3
├┼╕
2 4 R

man power
Contacteer:

Bericht door man power » 02 jan 2014 20:21

dan kunnen er 4 mee 1 in de bak 3 op de dieplader,of 5 dwars op de dieplader haha maar daar is de sterke arm der wet het weer niet mee eens,maar kan wel. :facebook

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 23 aug 2014 11:06

Hoe is 't Leon? Ga je nog mee die kant op? :mrgreen:
Ik vertrek donderdags en doe de heen- en terugreis lekker in 2 dagen. Vrijdags aankomst en 's maandags vertrekken om dinsdags thuis aan te komen.

Jou plannen?... :roll:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
1 3
├┼╕
2 4 R

man power
Contacteer:

Bericht door man power » 25 aug 2014 16:31

Offroadrunner schreef:Hoe is 't Leon? Ga je nog mee die kant op? :mrgreen:
Ik vertrek donderdags en doe de heen- en terugreis lekker in 2 dagen. Vrijdags aankomst en 's maandags vertrekken om dinsdags thuis aan te komen.

Jou plannen?... :roll:
ik heb een feest da weekend :evil: :evil: en mijn camper staat nog niet op bels kenteken,zit op schoonzus te wachten tot ze de papieren gaat regelen,ook al niet naar bertrix kunnen gaan grrrr hopelijk nog een treffen hier :facebook :facebook dan hoef ik niet weg.

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 25 aug 2014 16:56

Gewoon in je LJ stappen en meerijden! Tentje mee en gáán! Doen ik toch ook, waar ben je bang voor? :P
Anita zal het je zeker kwalijk nemen als je niet komt! :mrgreen:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
1 3
├┼╕
2 4 R

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 07 sep 2014 23:31

En weer thuis! :mrgreen:

Gaaf weekend! Je moet er niet heen gaan om veel te rijden, óf je moet ook in het terrein(tje) willen stoeien... Maar wel héél veel nieuwe mensen leren kennen, en je kan zeggen wat je wilt maar die gasten daar in Zuid Duitsland (en Zwitserland) zijn wel oergezellig en buitengewoon aardig en behulpzaam!

Ze hebben een fantastisch leuk event op poten gezet wat nu al voor de 6e keer heeft plaats gevonden. De organisatie staat als een huis, en hoe klein het terreintje ook is, er passen toch met gemak een hele zwik quads en 4x4's op! Gewoon om en om, het ene half uur de quads, en daarna een half uur de 4x4's. En dat vanaf 9 uur 's morgens totdat het donker wordt! Verder vermaak voor de jongsten, en een grote bedrijfshal die is omgetoverd tot een feestzaal annex 'kantine' waar van alles te krijgen is! Van een ontbijtje tot een drankje (alcoholisch of naturel), en van een stevige schnitzel op brood tot een friet met grillworst. 's Avonds een stevig feestje met typisch Duitse feestmuziek (je moet ervan houden ;-) )

Op zaterdag hebben we met 9 van de 11 aanwezige LJ's een leuke tour door het Schwartzwald gereden onder leiding van Anita. Niet echt een lange tour, we zijn zo'n 2 uurtjes onderweg geweest schat ik. Wel door een fantastische omgeving!

Verder heb ik véél staan kletsen met héél véél mensen! Mensen van de organiserende 4x4 club (die het allemaal stuk voor stuk enorm waardeerden dat ik zo'n eind in een LJ heb afgelegd om naar hun event te komen), tot veel nieuwe LJ80 vrienden! Uiteraard was het weerzien met Anita en Stefan na de Alpentour ook erg leuk, al was het alleen maar om weer even wat hoogtepunten op te rakelen waar de andere LJ80 freunden bij stonden! :mrgreen:

In tegenstelling tot mijn eerdere tijdsplan ben ik vanmorgen om 11.30 aan de terugreis begonnen... Eerst zou ik maandagmorgen vertrekken, of zondagmiddag nog een klein stukje rijden en een camping opzoeken. Maar donderdag op de heenreis was het zo druk met vrachtwagens en wegwerkzaamheden, dat ik besloot om vandaag aan het eind van de ochtend te vertrekken. Niet alleen heb je dan geen last van die vrachtwagens, maar ook wilde ik tot voorbij de wegwerkzaamheden komen voordat ik een camping op zou zoeken. Helaas was er véél verkeer op de route, waardoor ik toch zo'n 2 uur langer deed over de 50 km lange wegwerkzaamheden... Toch besloot ik maar door te rijden naar huis... m'n navi zei me dat ik rond 22.30 thuis kon zijn, dus ik besloot er maar voor te gaan. En ondanks dat ik bij Köln om 20.00 nogmaals ik een file belandde, en daarna ook nog even een hapje gegeten heb ik een raststatte, kwam ik om klokslag 23 uur thuis de oprit op rijden! 11,5 uur onderweg voor 750 km... ik heb ze wel eens sneller afgelegd! :wink:
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
1 3
├┼╕
2 4 R

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 08 sep 2014 00:04

Welkom terug! Mooi dat je een gaaf weekend en een goeie reis hebt gehad. Ik doe het je niet na in zo'n geliefd hobbelgebakkie :mrgreen:
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Offroadrunner
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Offroadrunner » 08 sep 2014 12:57

Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
1 3
├┼╕
2 4 R

Plaats reactie