4x4 Club des Aigles (Val d'Isère) dit jaar dicht

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.

Moderators: Offroadrunner, suzfan

Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

4x4 Club des Aigles (Val d'Isère) dit jaar dicht

Bericht door Offroadrunner » 29 jul 2014 22:21

Informatie 2014: Hallo allemaal, lieve vrienden ik kom naar u, om u te informeren: - van de sluiting van het gebied van Bellevarde op elk gemotoriseerd voertuig gemeentelijke besluit, - de motivatie van de gemeente Val D'ISERE niet vernieuwen van het Verdrag van seizoensgebonden werking van het domein van de Bellevarde op de Eagles Club.

Sinds het einde van seizoen 2013, via uw Voorzitter, we hebben gevraagd de burgemeester, tijdens vergaderingen, schriftelijk, mondeling, per telefoon, de ondertekening van dit Verdrag. Altijd hetzelfde antwoord, ik citeer: "niet voor het moment, later, we zijn in bespreking voor het project van de skilift Solaise".

In de maand van April, ontmoette ik onverwacht de burgemeester, en de respons was: "is het alsof u het had".
Kan niet maken dat het besluit voor de investeringen nodig voor de goede werking van de Club, verzoek ik een bezoek u voor een officiële vergadering (meerdere herinneringen), zonder resultaat.

18 juni tot de opheffing van de post, een aangetekende brief met AR, informeert ons niet verlenging, ik citeer: "inderdaad het milieu kader en de talrijke projecten van de Sloveense gemeente in dit gebied zette me niet in staat om dit Verdrag te ondertekenen", ondertekend door de delegatie voor de burgemeester, S. Friese.

Wetende dat onze consultant heer Didier Laroche, particulier, kreeg een vergadering voor 27 juni, met diens instemming, heb ik besloten mij piggyback op het. Tijdens dit zegt burgemeester het werd gedwongen en gedwongen om te offeren het Verdrag met betrekking tot compenserende maatregelen, voor een vergadering voorafgaand aan de studie van het gebouw toelaten project van de nieuwe ski lift Solaise.

Artikelen van Radio Val D'ISERE vanaf 28 juni, de Dauphiné Libéré in datum van 30 juni hervatten precies de woorden van de gemeenteraad van 27 juni, onder vermelding van de bewering van de daling van de leden van de Club van Eagles te rechtvaardigen van de niet-verlenging van deze overeenkomst.

Onderstaande tekst is vrij vertaald door Bing, en dus vrij moeilijk te lezen. Als ik het goed begrijp is de vergunning voor het 4x4 rijden in de bergen bij Val 'd Isère dit jaar niet afgegeven, en hopen ze dat volgend jaar de boel wel weer rond komt...

-----
Onze staat van dienst van het seizoen 2013, 277 leden, blijkt echter een stijging van 25,4%. Bovendien is het aantal aanvragen tot op heden een nog grotere verhoging van de orde van 40% voor het seizoen verliet zomer 2014.

Daarentegen zijn de economische prognose van het station doorgegeven door Radio Val D'ISERE gedateerd 08 juli nog steeds beneden 22% voor de dezelfde zomer 2014...

Het zeker gesneden een paar veren op de Eagles Club zou, maar het meer om te ontmoedigen van haar dynamiek.
Als onderdeel van een opening naar andere doelstellingen en nieuwe horizonten hebben we geen vertrouwen in uw verbeelding en uw motivatie om te bouwen aan de toekomst van onze Club!
2015 zal worden, hopelijk, de vrucht van uw wensen...

Herinnering: - voorstellen - informatie - donaties - financiële en andere media - bijdragen: Club van Eagles BP 75-73153 Val d ' Isère info@4x4valdisere.com de Voorzitter, Raymond Marino (Vertaald door Bing)
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

Henri Berends
Kenteken: 85-RB-70
Bouwjaar: 01 feb 1980
Contacteer:

Re: 4x4 Club des Aigles (Val d'Isère) dit jaar dicht

Bericht door Henri Berends » 30 jul 2014 16:26

De bekende 4x4 beurs was ook alweer een aantal jaren teniet gedaan. Blijft nu slechts een herinnering. Uhhh een heel mooie herinnering :D
Wie bewaart, die heeft wat.....

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: 4x4 Club des Aigles (Val d'Isère) dit jaar dicht

Bericht door Offroadrunner » 30 jul 2014 17:24

Daar ben ik idd ook een keer geweest. Absoluut de mooiste, grootste en gaafste 4x4 beurs die er was! Hele dorp vol stands, en dan met de skitrein omhoog om boven alle dealers te zien rond rijden met hun voertuigen. In een 4x4, 6x6 of 8x8 truck vanuit het skistation weer een stukje naar beneden gebracht worden, om dan bij diverse merken te leuren om ff een stukkie mee te mogen rijden :mrgreen:
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

Plaats reactie