Abschlußgrillen

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.

Moderators: Offroadrunner, suzfan

Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Abschlußgrillen

Bericht door Offroadrunner » 14 dec 2014 15:17

Zo, dat was weer een weekendje gezelligheid!
Vooraf was ik door Friedel uitgenodigd om bij hem als gast langs te komen op weg naar Joe voor de jaarlijkse Abschlußgrill. Da's niets meer en niets minder dan een middagje barbecueën en gezelligheid bij Joe op de oprit, om elkaar zo net voor de feestdagen nog één keer te zien als jaarafsluiting. :mrgreen:
Dus ik vrijdagmiddag in mijn nieuw verworven Swiffert richting Menden door de stromende regen en wind (op dat moment was ik maar wat blij met die Swiffert :lol: ), om daar rond een uur of 8 's avonds aan te komen. Gezellig wat gegeten en gedronken, en de volgende dag met 4 man in 1 auto richting Mike. Daar kwamen nog wat andere luitjes aan, en na een bak koffie zijn we met 2 auto's verder gereden richting Joe. Uiteraard via de mooie weggetjes die het Sauerland rijk is, maar niet met de LJ's omdat de meesten in Duitsland hun LJ in de winter schorsen omdat dat goedkoper is.
In Winterberg nog een kleine pauze gemaakt in de verse sneeuw, en bij aankomst bij Joe gelijk een broodje braadworst in de handen gedrukt krijgen. Volgens mij waren we welkom! :mrgreen: :facebook
Er was veel volk op de grillparty afgekomen, ik schat wel een man of 20 á 25! Het was gezellig, het was (water)koud, en het was zeker weer voor herhaling vatbaar!
Aan het eind van de middag weer naar Friedel, om daar 's avonds de geschoten plaatjes alvast eens via zijn pc op zijn tv te bekijken. Vanochtend uitgeslapen, en na een heerlijk adventsontbijtje langzaamaan weer op huis aan gereden. Het was me het weekendje wel weer!
Een link naar de foto's komt hier vanzelf weer tevoorschijn. Even geduld a.u.b. :mrgreen:
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Re: Abschlußgrillen

Bericht door Frankenstein » 14 dec 2014 16:11

:facebook
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...

http://www.suzukilj80.nl

Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Re: Abschlußgrillen

Bericht door Offroadrunner » 14 dec 2014 18:05

En aangezien praatjes geen gaatjes vullen, hierbij de plaatjes! :mrgreen:
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

Plaats reactie