Über`n Haarstrang

Evenementen en terreinen
Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden? Vertel het hier! Ook beschrijvingen van-, of verslagen van bezoeken aan- bestaande terreinen of evenementen kun je hier kwijt.

Moderators: Offroadrunner, suzfan

Plaats reactie
Offroadrunner
Beheerder
Kenteken: 63-ZB-67
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 18 apr 1981
Contacteer:

Über`n Haarstrang

Bericht door Offroadrunner » 24 apr 2017 13:59

Een beetje heel erg laat kreeg ik te horen dat Dieter een leuke ééndaagse tour zou organiseren over de Haarstrang (het gebergte dat het Sauerland scheidt van het daarboven gelegen vlakke land). Ik was erg druk op m'n werk, en moest zelfs afgelopen zaterdag om 3 uur op om te werken... maar aangezien Dieter de tour op zondag zou houden, en ik maandag ter compensatie vrij had, heb ik afgelopen zaterdag na m'n werk nog even een nieuwe accu gehaald, die in de LJ geschroefd, en gelijk vertrokken richting Friedel om daar tegen de klok van 18.00 uur aan te komen. Zondags de tour gereden, en ondanks dat je nog net niet echt in het Sauerland zit was het absoluut een fraaie tocht!Tussendoor een aantal stops met een uitstekend verzorgde picknik door Dieter en Anette, en op het eind van de rit nog een lekker warm tussendoortje gegeten in de Hiebammen Hutte. Een fantastisch leuke halteplaats waar je voor weinig geld een lekkere hap kunt eten. Geen hele maaltijd, het is er gezellig, warm, knus en je hebt iets warms in je maag! Rond 19.00 uur zijn we dan weer bij Friedel thuis en vanochtend ben ik op m'n gemakje weer huiswaarts gereden. Wel met een kapotte uitlaat, die gaf op de heenreis bij de afrit naar Friedel ineens de geest... Op de zondag hielden 2 bierblikjes en een stel slangenklemmen de boel nog redelijk bijeen, en voor de terugreis hebben we de boel nog even opnieuw vast gezet om daarmee goed thuis te komen! :mrgreen: :facebook

Nu als de sodemieter op zoek naar een nieuwe uitlaat. Als iemand nog een voorste deel weet dan houd ik me aanbevolen, over 2 weken is tenslotte het Vecht- en Venentreffen van Jan al, en weer 2 weken later gaan we nog een weekje door Duitsland heen... Er is dus enigszins spoed bij deze zoektocht! :shock:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten / Gruß / Regards, ]-[arold
Afbeelding
WWW.OFFROADRUNNER.NL
LJ80-traveling to: Poland, France, Italy, Norway, Germany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1 3
├┼╕
2 4 R

jmhoefs
Kenteken: 83-LR-DP
Bouwjaar: 0- 0-2081

Re: Über`n Haarstrang

Bericht door jmhoefs » 24 apr 2017 18:01

:facebook , doodmoe zeker?
TO GO ANYWHERE, LJ80 THE BEST.

ernabenno
Bouwjaar: 0- 6-1983

Bericht door ernabenno » 24 apr 2017 20:06

We waren er graag bij geweest, hadden helaas andere dingen.
Helaas heb ik net mijn reserve uitlaat aan moeten spreken om onze lj door de APK te krijgen.
Maar volgens mij is die uitlaat van je al wel een poos aan vervanging toe 8)
Goodgoan! , Erna & Benno

We don't get lost, we just change where we want to go...

Frankenstein
Kroegbaas
Kroegbaas
Kenteken: KD-315L
Type: LJ80Q
Bouwjaar: 26 mei 1983
Contacteer:

Bericht door Frankenstein » 25 apr 2017 00:54

:facebook
Eerst koffie...

The older I get, the better I was...